Garantievoorwaarden

Hardware garantie
Je refurbished product koop je met garantie op de hardware met uitzondering van slijtage gevoelige onderdelen. Deze garantie doet niets af aan de wettelijke garantie. Per product wordt aangegeven wat de garantieperiode is. Op eventueel bijgeleverde accessoires zoals SIM-tool, kabel en lader heb je 6 maanden garantie. Daarnaast zijn vocht-, val- en stootschade en iedere andere vorm van zelf aangerichte schade uitgesloten van garantie. Het buigen van de behuizing na enige tijd van gebruik betreft geen productiefout zoals bij nieuwe iPhones soms het geval is geweest, maar schade ontstaan door gebruik van het toestel bijvoorbeeld door het zitten op de iPhone, in de achterzak of bijvoorbeeld door te leunen tegen voorwerpen aan. Daarnaast zijn defecten voortkomend uit reparatie bij derden zonder onze toestemming ook uitgesloten van garantie. Buiten garantie zijn kosten voor herinstalleren van software en verzending van reparatie niet gedekt. Indien de batterij binnen 24 maanden na levering niet goed functioneert wordt deze gratis door ons vervangen als dit binnen onze garantievoorwaarden valt.

Vloeistofschade
Sommige iPhones hebben een extra beveiliging, deze zijn namelijk waterbestendig. Dat betekent echter niet dat ze waterdicht zijn. Met de normen die Apple aanhoudt zou je bij ongeveer een meter diepte niet direct een defecte iPhone hebben. Dit soort normen zijn getest in een laboratorium en niet in de echte wereld ná gebruik. Wij raden je dan ook af te gaan zwemmen met je iPhone. Net als Apple geeft rephone.nl géén garantie op enige vorm van vloeistofschade.

Garantievoorwaarden
Bij Rephone geloven we in de kwaliteit van onze refurbished elektronica. Voor alle artikelen die je bij ons koopt, geldt de wettelijke garantie. Wettelijke garantie wil zeggen dat een product datgene is of moet doen wat de consument er in alle redelijkheid van mag verwachten. Voor sommige producten geldt ook een verkopersgarantie. Deze garantie doet niets af aan de wettelijke garantie.

Onderstaande punten vallen binnen de geadverteerde 24 maanden Rephone garantie

  • Defecten die zich binnen 2 jaar na aankoop voordoen

  • Accu (bij uitvallen van het toestel)

Onderstaande punten vallen buiten de Rephone garantie

  • Alle optische schade (bijvoorbeeld scherm en/of cameralens gebarsten, behuizing gebogen)

  • Defecten die zich 2 jaar na aankoop voordoen

  • Defecten die als gevolg van val of vochtschade zijn ontstaan

  • Defecten die ontstaan zijn door reparatie van derden

  • Defecten aan oplaadconnector (door stof of slijtage)

  • Defecten aan Touch ID (vingerscanner) of Face ID (gezichtsscanner)

  • Geen garantie op waterdichtheid

Twijfelt je of jouw schade binnen of buiten de garantie valt? Neem dan contact met ons op via 085 1301 646 of klantenservice@rephone.nl en vraag hiernaar.

Klachten 
Het is altijd vervelend wanneer je niet tevreden bent met je bestelling of onze service. Wij zijn ons ervan bewust dat dit kan gebeuren en zijn dan ook vijf dagen per week bereikbaar om samen met jou een gepaste oplossing te vinden voor deze ontevredenheid. We zijn te bereiken via mail of per telefoon. Zie voor meer info onze contactpagina. Je krijgt van ons uiterlijk binnen 14 dagen na ontvangst van je klacht een reactie. Als wij hier meer tijd voor nodig hebben laten wij dat weten. 

Ben je niet tevreden met de afhandeling van je klacht dan kun je deze ook voorleggen aan de geschillencommissie Thuiswinkel of het ODR Platform.

© 2024 Rephone - Alle genoemde prijzen zijn incl. btw.

    • Apple Pay
    • Google Pay
    • iDEAL
    • Maestro
    • Mastercard
    • Visa

    Login

    Wachtwoord vergeten?

    Heb je nog geen account?
    Maak gratis een account aan en geniet van vele voordelen.