Refurbishment - Garantie

Bij Rephone geloven we in de kwaliteit van onze refurbished elektronica. Voor alle artikelen die je bij ons koopt, geldt de wettelijke garantie. Wettelijke garantie wil zeggen dat een product datgene is of moet doen wat de consument er in alle redelijkheid van mag verwachten. Voor sommige producten geldt ook een fabrieksgarantie. Deze garantie doet niets af aan de wettelijke garantie.

Onderstaande punten vallen binnen de garantie
- Defecten die zich binnen 2 jaar na aankoop voordoen;
- Accu (bij uitvallen van het toestel)

Onderstaande punten vallen buiten de garantie
- Defecten die zich 2 jaar na aankoop voordoen;
- Defecten die als gevolg van val of vochtschade zijn ontstaan;
- Defecten die ontstaan zijn door reparatie van derden;
- Defecten aan oplaadconnector (door stof of slijtage);
- Defecten aan touch ID (vingerscanner);
- Geen garantie op waterdichtheid (iPhone 7 en iPhone 7 plus);

Twijfelt u of uw schade binnen of buiten de garantie valt? Neem dan contact met ons op via 085 1301 646 of info@rephone.nl en vraag hiernaar.

Klachten 
Het is altijd vervelend wanneer uw bestelde product niet aan uw eisen voldoet of u niet tevreden bent met uw bestelling. Wij zijn ons ervan bewust dat dit kan gebeuren en zijn dan ook zes dagen in de week bereikbaar om samen met u een gepaste oplossing te vinden voor deze ontevredenheid. U kunt ons bereiken via 085 1301 646 of info@rephone.nl.