Klantenservice

Heb je een vraag? Onze klantenservice staat voor je klaar om je te helpen. Het is altijd handig om even het ordernummer van je bestelling bij de hand te houden. Heb je die niet bij de hand? Geen probleem vaak kunnen we ook op naam de bestelling opzoeken. Wij helpen je graag, via de onderstaande manier kun je contact met ons opnemen.

Probleem met uw apparaat?

Heeft u probleem met uw apparaat. Meld uw apparaat online aan voor garantie.

Aanmelden garantie

Telefonisch

Wij zijn telefonisch bereikbaar op telefoonnummer 085 1301 646 van maandag tot vrijdag van 08:00 - 18:00. We staan je graag te woord om je te helpen.

085 1301 646

maandag tot vrijdag van 08:00 - 18:00

E-mail

Wil je graag via een e-mail geholpen worden? Dat is ook mogelijk, je kunt ons e-mailen op [email protected].

Facebook Messenger

We zijn ook bereikbaar via Facebook Messenger. Om met ons te chatten kunt u deze link klikken: Rephone Messenger

Adresgegevens

Bezoekadres
Rephone
Nieuwstraat 52
3241CL Middelharnis

KvK: 56489382
BTW NL: NL210101933B01
BTW BE: BE 0717.687.558

Heeft u een klacht?

Indien u een klacht heeft over onze producten of onze service, dan kunt u contact met ons opnemen via [email protected] U krijgt van ons binnen 14 dagen na ontvangst van uw klacht een inhoudelijke reactie. Indien u niet tevreden bent met de afhandeling van uw klacht dan kunt u deze ook voorleggen aan de Geschillencommissie Thuiswinkel (www.sgc.nl) of aan deze Geschillencommissie via het Europees ODR Platform (https://ec.europa.eu/consumers/odr/).